♥ نای نامهܓ✿ܓ✿

ღ نه اینکه دردی نیست . . . گلویی نمانده برای فریاد ღ

♥ نای نامهܓ✿ܓ✿

ღ نه اینکه دردی نیست . . . گلویی نمانده برای فریاد ღ

دیدار

من و تو هستیم و بین مان فاصله

زودتر نمیگذرد این ثانیه های بی حوصله

همچنان باید بی قرار باشیم ، تا کی باید خیره به عکسهای هم باشیم!

بیش از این انتظار مرا می سوزاند، دلخوشی فرداست که تمام حسرتها و غمها را بر دلم می پوشاند

تو از انتظار خسته ای و من به انتظار آمدنت دست 

به دعا میشوم!

انگار عقربه های ساعت هم از انتظار خسته اند ، نشسته اند و حرکت نمی کنند

چرا نمیگذرد ، تا برسد آن روز

در خواب میبینم تو را ،ستاره ها که می آیند ، نمی دانم، می دانند حال من و تو را

روزها شبیه هم است ، امشب نیز مثل دیشب است ،

امروز خیره به ساعت بودم ، دیروز با ثانیه ها هماهنگ بودم

دیشب خواب دیدم سرم بر روی شانه هایت است ، امروز در فکر خواب دیشب بودم

به انتظارت مینشینم ، انتظار هم پایان نیابد ، میروم به سوی پایانش ، تا نزدیک شوم به تو ، در کنارت

خیره شوم به چشمانت تا بگویم

*خیلی دوستت دارم*

بالاخره بعد از دوازده روز انتظار فردا می بینمت عزیزم

می آیی تا با شهد شیرین حضورت، کویر تشنه انتظارم را سیراب گردانی


با این حساب احتمالا تا وقتی کنارم باشی دیگه احتیاجی به نوشتن و دلتنگی ها نباشه

نظرات 2 + ارسال نظر
Shahin پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:47 http://ShahinSoft.blogsky.com

همچو نی میسوزم از سودای دل آتشی در سینه دارم جای دل
این رو گفتم چون دیدم علاقه ی وافری به نی داری ولی خوب با این که نه لینکمک گزاشتی نه بنر!
ولی خوب باز هم از مطالب زیبا و نظری که دای ممنون!

شاهین جان از ابراز لطفت ممنون

سعید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13

وبت خیلی قشنگه

ممنون سعیدجان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد